Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.06.2018, 10:13   #11
sebastian_j
 
sebastian_j's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Kleszczele/Jessheim.
Posty: 115
Motocykl: CRF1000L Black
Przebieg: rośnie
sebastian_j jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 12 godz 37 min 37 s
Domyślnie

W sobotę robiłem sobie duży serwis NAT: kontrola zaworów, wszystkie płyny, filtry itp.
Pomagał mi koleżka który pracuje tutaj w Oslo w serwisie motocykli. Robią głównie BMW i Hondę. Trochę sprzętu się tam przewija. Rozmawialiśmy na temat awaryjności motocykli,no i jakiego to bubla Honda wypuściła.

Jego spostrzeżenia z serwisów NAT:
- wycieranie anody w lagach. Nie znane mu są takie przypadki. Ludzie nie zgłaszają, nie wiedzą, albo cholora wie co.
- śniedziejące/zardzewiałe szpychy. Były takie zgłoszenia. Nie jakieś nagminne, ale ludzie coś tam marudzą. Dodam,że u mnnie też na tylnym kole kilka jest zaśniedziałych. Myślę, że do wyczyszczenia. Na razie olewam.
- zacinający sie przycisk SET. Znanych kilka przypadków. Wymieniają ludziom, którzy to zgłoszą. Też kilka razy mi się zaciął. Objawi się jak zimno i mokro. Olewam na razie.
- złe funkcjonowanie przycisku startera.Znanych kilka przypadków. Myślę, że to chodzi o problem z rozruchem który był tutaj opisywany. Wymieniają przycisk startera z wiązka kabli która idzie pod bak z prawej strony. Problem ustępuje.
- rdza na ramie. Ogólnie problem nie znany, ale sam zauważył że tam gdzie farba obita ruda się pojawia. Sprawa dyskusyjna.
- gówniane plastiki. Sprawa dyskusyjna. Reczywiście może jakiegoś szczególnego zaufania nie wzbudzają, ale np. ja swoje zdejmowałem i zakładałem już z 10 razy. Wciąż dobrze spasowane i wszystkie zaczepy na swoim miejscu.

Z poważniejszych rzeczy:
- padają łożyska w tylnym kole. Nie jakaś nagminna sytuacja, ale wymieniali już kilka. Sprawa dyskusyjna. Gówniane łożyska czy sposób użytkownia/mycia(karcher)?

Z grubych spraw.
- wymieniali jedną głowicę. Wywalało gdzieć płyn chłodniczy. Wada fabryczna na to wychodzi.

Poza tym co wyżej zero problemów. Waha,olej, filtry i ogień.

Każdy ma swój rozum i wyciąga swoje wnioski. Według mnie i biorąć pod uwagę jaki chłam jest dzisiaj ogólnie produkowany Honda wciąż stanęła na wysokości zadania.

Własności jezdne, silnik, moc itp to inna sprawa.Ogólnie idzię się w tym motocyklu zakochać. Amen.
sebastian_j jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.