Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.03.2018, 10:07   #8
Tank
 
Tank's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,372
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
Tank jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s
Domyślnie

0dnioslem się do tego co napisal Husky,. O objawach, mozliwych przyczynach i ewentualnych smutkach.

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!!

Ostatnio edytowane przez Tank : 27.03.2018 o 10:12
Tank jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Tags
at 1000 l


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tanie paliwo? bliźniak Wszystko dla Afryki 285 24.01.2016 12:35
Kapiące paliwo xralf Uklad paliwowy i wydechowy 22 11.04.2015 20:58
Cieknące paliwo. bicio Uklad paliwowy i wydechowy 8 17.04.2010 02:03
Dodatkowe paliwo endurance Wszystko dla Afryki 8 21.02.2010 09:40
Jak oszczedzac paliwo... sambor1965 Kwestie różne, ale podróżne. 9 29.01.2010 19:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.