![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
...już nie taki świeży
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
|
![]()
też decyzja poszła w strone MRA.
Połamałem już trzecia MGG - strasznie takie jakieś twarde i kruche są. Z porównań wynika, że MRA jest zdecydowanie szersza od MGG i tu barki są lepiej chronione. Wysokość - jesli asfalt, przelot i prędkość to wersja wyższa/turystyczna. Jak kogoś ciągnie do lasu, to raczej wersja orygin. tzn krótka (+ ew. deflektor na przeloty). Miałem wersje wyższą/turystyczna MGG (wysokość szyby ta sama co MRA) i zdarzało się, że waliłem szczęką kasku o szybe. Zaryzykuje z MRA Vario Touringscreen - ta taka z ruchomym deflektorem Jest ciut wyższa od oryginału, ale zdecydowanie niższa od turystycznej, no i ma ten ruchomy spoiler. Zobaczymy. Bajrasz sobie chwali. Niestety kosztuje :/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Szyby motocyklowe | Orzep | Wszystko dla Afryki | 42 | 18.03.2021 04:51 |
kask i parowanie szyby | SARACEN | Kaski | 13 | 17.03.2012 08:26 |
Naprawda pękniętej szyby. | Bartas | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 8 | 01.03.2012 08:57 |