Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.01.2018, 11:49   #11
HarryLey4x4
 
HarryLey4x4's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
HarryLey4x4 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 53 min 12 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ArturS Zobacz post
Motoz Desert na przednim kole wytrzymyje bardzo długo - zajeździłem 3szt. Na tylnym kole niestety już tak długo nie trzyma. Miałem 2szt., po 6-7tys. zostało kilka mm do zera, a jednocześnie boki były jeszcze pełne, więc robi się szybko kwadrat i przełamywanie się w zakrętach do przyjemnych nie należy. Zdecydowanie bardziej jestem za mitasem E09.

Na przód jest jeszcze Motoz Adventure, patrząc na rzeźbę bieżnika zapowiada się bardzo dobrze na długie dystanse, a jednocześnie boczna kostka jest przestawiona i odstaje na bok, wiec będzie całkiem dobrze gryzła w koleinach. Tylna wygląda już słabo i niema w PL 17-tki - będzie nie wcześniej niż na jesień.


Przednie długodystansowe kostki z moich doświadczeń:
- TKC80 - po 13tys.km nadal wyglądała jak kostka
- CST C755 - pierwszą sztukę męczyłem blisko 11tys.km i sprzedałem za 4-paka kumplowi na "spróbowanie jak to jest na kostce", miała jeszcze sporo mięsa. Kolejne 2, czy 3 sztuki zajeżdżałem już po 6-8tys.km, ale na własne życzenie (jazda po mieście, zapierdalanie asfaltowymi zawijasami)
- Dunlop D952 - moja ulubiona guma. Miałem 2szt., robiłem po 7-8tys.km, ale bardzo dużo po czarnym, a dojazdówki bokami np. do Warszawy co 2tyg. to też ciągłe hamowanie i przyspieszanie. Znajomi turystycznie robią na zestawie kilkanaście tys.km i dojeżdżają na miejscu (Husq TE610, Hsq 701 i TT600E).
- Mitas MC23 Rockrider - świetna guma z fabryki Sava, mieszanka inna niż seria E, guma bardzo dobrze trzyma czarnego. W offie też jako tako sobie radzi. To taka "dakarówka" bym powiedział. Przód dojeżdżam, zrobiłem ok 9tys.km i sporo zostało. W 640-tce traktowanej lekką kobiecą ręką po ponad 7tys. przód i tył wygląda bardziej na 2tys.km. Niema 17 cali



CST C755 to bliźniak, w sensie podróba unicrossa

Na tylcu jak miałem C755 i dopakowałem się tobołami, to w Maroko modliłem się o piasek, kamolce, śnieg, cokolwiek innego niż asfalt, bo na nim pływałem jakby wszystkie śruby w kołach i wahaczu puściły Poza tym znikał w oczach.
Artur, a o tylnej Motoz Adventure Tractionator masz jakies zdanie?
HarryLey4x4 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Klamoty wyprawowe - pytań kilka mojrzesh Wszystko dla Afryki 17 08.09.2011 13:19


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.