![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Ciekawiej by było jakby poszli bardziej w zmodyfikowanie 690 np. o lepszą owiewkę, lampę, wygodniejsze siedzenie, większy bak niż płodzili kolejnego kloca. Waga 690 zostałaby nie wiele podniesiona, bo to wszystko plastiki, a na ON byłaby bardziej komfortowa. Coś jak 690 Lyndona Poskitta z Races to Places.
Zdaję sobie sprawę, że dla KTM to nie byłoby działanie marketingowe, bo mogą więcej zarobić sprzedając te rzeczy jako akcesoria. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |