![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,006
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 2 godz 51 min 29 s
|
![]()
No wytarcie masz właśnie w miejscu gdzie pracują panewki w czasie jazdy po 'równy' więc możliwe, że taki sam efekt opisują ludzie na advrider nazywając to zacinaniem.
Wytarcie jest tylko od tyłu lagi, popuść pojedyńczo lagi w półce i obróć o 180st. wtedy panewka będzie pracować bo niewytartej stronie. ps. jeśli masz nalatane 28tyś i nie wymieniałeś jeszcze oleju w zawieszeniu to tez może być powodem tępej pracy.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 27.09.2017 o 19:15 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Numery serwisowe tarcz i klocków | panzer0873 | Hamulce, kola, opony | 4 | 11.11.2014 14:23 |
Afripedia - Regularne czynności serwisowe | ramires | Regularne czynności serwisowe | 36 | 16.03.2013 14:07 |