![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() |
![]()
Giziu , bierzesz to melo co to kręcisz do ramy w imadło zwiększasz kąt o ok 10-15* podobnie robisz z drugim zgięciem bliżej tłumika , zyskujesz w ten sposób 1.5-2cm luzu i wahacz nie ma prawa obcierać.
No i oczywiście obudwie opaski na tłumik. kontrola przprowadzona bez zdejmowania amortyzatora ( nie lubię sobie robić wiecej roboty niż to konieczne) twoja masa wystarczy a jak mało 2 osoby siadają i juz masz pewnośc czy dotknie do wahacza.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 20.04.2009 o 20:18 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stelaz pod Leo Vince i inne wąskie. | Bonjour | Wszystko dla Afryki | 21 | 15.03.2009 18:52 |