Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.04.2009, 20:16   #11
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Giziu , bierzesz to melo co to kręcisz do ramy w imadło zwiększasz kąt o ok 10-15* podobnie robisz z drugim zgięciem bliżej tłumika , zyskujesz w ten sposób 1.5-2cm luzu i wahacz nie ma prawa obcierać.
No i oczywiście obudwie opaski na tłumik.
kontrola przprowadzona bez zdejmowania amortyzatora ( nie lubię sobie robić wiecej roboty niż to konieczne) twoja masa wystarczy a jak mało 2 osoby siadają i juz masz pewnośc czy dotknie do wahacza.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 20.04.2009 o 20:18
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Stelaz pod Leo Vince i inne wąskie. Bonjour Wszystko dla Afryki 21 15.03.2009 18:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.