Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.09.2017, 04:08   #11
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał greszczyn Zobacz post
Kurde poczyniłem te czary z kliszą i nie cieknie ....tak mocno . Tzn. Z lewej gdzie lało się najmocniej , przestało ciec , a z prawej można powiedzieć .....,że też przestało . Jest trochę wilgotno ,ale nie tak jak to opisywałem w pierwszym poście .
No chyba ,że cały olej już dawno spierd...ił .

Edit:

Nie dawało mi to spokoju , więc jeszcze raz zajrzałem do uszczelniaczy . Ściągnąłem w dół pierwsze zbierające syf i przeczyściłem je :0 Gnój i ścierniwo z błota , następnie przy pomocy grubej tzw. (trytytki ,opaski do kabli ),czy jak tam zwał samą końcówką (jeżeli można to tak nazwać) objechałem w koło uszczelniacze olejowe .... i wtedy wylał się czarny olej + jakieś masło zostało na trytytce . Po tym zabiegu, kilkakrotnie naciskałem przedni widelec i nic na razie nie leci .
Tak że, do częstych czynności serwisowych ( w przypadku jazdy poza czarnym ) trzeba dopisać kontrolę i czyszczenie uszczelniaczy ... a nawet ich wymianę .
Pozdro.
to masło to może smar, który jest pomiędzy wargami uszczelniacza, natomiast olej czarny świadczy o wycieraniu się goleni. Dopóki nic nie wyciera się w zawieszeniu olej w tak krótkim czasie nie może być czarny bo niby z czego? generalnie kolor oleju przy wymianie świadczy o stanie zawieszenia w motocyklach które znam od nowości przy wymianie oleju co 2 lata zawsze był czysty przebiegi w okolicy 20.000 - 30.000km, natomiast gdy był już ciemny rozbieraliśmy zawias całkowicie nawet gdy nic nie ciekło i zazwyczaj panewki ślizgowe miały już oznaki lekkiego przetarcia teflonu i powodowały przyśpieszone zużycie części aluminiowej goleni (co daje właśnie ten ciemny kolor). W moim R1200GS wymieniałem uszczelniacze coś ok. 95.000km i olej był czysty!

nie wiem o co chodzi w CRF ale jak uszczelniacze padają po kilkuset km szutrów to chyba kogoś pogięło z HONDY. to do czego jest ten motocykl?

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 13.09.2017 o 04:19
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Cieknące paliwo z gaznika forhend Uklad paliwowy i wydechowy 6 26.06.2011 17:07
Nieszczelne połączenie - cieknące paliwo Ronin Uklad paliwowy i wydechowy 2 16.04.2011 22:23
POMOCY !!! cieknące hamulce chomik Hamulce, kola, opony 9 11.07.2010 22:53
Cieknące paliwo. bicio Uklad paliwowy i wydechowy 8 17.04.2010 02:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.