Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.09.2017, 07:46   #10
Nynek
 
Nynek's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2014
Miasto: Myślenice
Posty: 602
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Nynek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 6 godz 13 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
Mnie pociekło 2 razy ale nie uważam tego za jakiś dramat. Pociekło mnie ale i w nowym Kacie WP też się zesrało po ok 15 KKM. Przy pałowaniu tak ciężkiego moto w trudnych warunkach to szacuję żywotność na 12-15 KKM. Inna rzecz że zawias w WR450 pociekł mi po kilku godzinach natomiast w Husa TE 300 wytrzymał 5 lat bez jakiegokolwiek serwisu a w CRF450 ma 2 lata pałowania po krzakach i też nic się nie dzieje.
Jak byliśmy w Rosji w zeszłym roku i laga puściła olej bo była po prostu krzywa to mechanik skrócił sprężynę uszczelniacza, założył stary cieknący wcześniej uszczelniacz i wytrzymało to ponad 10K i możliwe że do tej pory nie puściło.
Do tej pory trzyma, aktualny nalot ok. 25 tyś.
Nynek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.