![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
wolny strzelec
![]() |
![]()
Panowie i Panie, myślę że rozwiązałem zagadkę.
Otóż: dziś znów wyruszyłem w tą samą trasę, już z inną oponą, a dokładniej mówiąc była to autostrada na Berlin. Już za Świeckiem zaczyna się Niemiecka część, i jest ona zrobiona z lanego betonu. Nie powiem teraz dokładnie ile km, ale są na niej podłużne wyżłobienia, i to one są powodem. Dziś po zrobieniu 40 km ta autostrada, zjechałem na parking żeby sprawdzić moja myśl, i dotknalem opony. Wierzcie lub nie, ale ledwo mogłem ja dotknąć. Dodam że mam teraz "metzeler Saharę", więc średnie kostki. Praca tych kostek na kole napędzającym, sprawia że nagrzewają się do niesamowitej temperatury, i dochodzi do tego że dętka się prawie topi, i odkleja się wentyl. Przednia opona też była mocno rozgrzaną, a jest tam profil podobny do tck80. Teraz jestem jakieś 500 km dalej, które zrobiłem "zwykła" droga, i jakieś 70 km "czarna" autostrada. Opony w normalnej temperaturze, nic się nie działo. Więc moja teoria by się zgadzała.
__________________
Bo do niektorych rzeczy trzeba dorosnac,a do innych jest sie juz po prostu za starym. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego nie kupić DL-650 | Pils | Suzuki | 83 | 30.08.2021 22:14 |
Potrzebna detka 17 lub 18 w okolicy Nidzicy, Olsztyna, Ostróda | banditos | Kwestie różne, ale podróżne. | 0 | 28.06.2015 21:25 |