Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.06.2017, 08:52   #23
HarryLey4x4
 
HarryLey4x4's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
HarryLey4x4 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 53 min 12 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał radiolog Zobacz post
Chyba zapasowe podnóżki trzeba wozić tak jak w starej Afryce pompę paliwa, bo za dużo się tego urywa



Z dwojga złego pytanie czy nie lepiej ,żeby pękały elementy wymiennego podnóżka , niż te odlewy ?

Jeśli siły mają być przenoszone dalej wgłąb i uszkadzać coś głębiej, wolałbym jeździć z zapasowym podnóżkiem.
HarryLey4x4 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
crf 1000l - dwie różne firmy gmol i płyta dzinks Wszystko dla Afryki 46 15.05.2017 18:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.