![]() |
#29 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Dzieje się tak z powodu wagi moto, kierownika, bambetli i jazdy w terenie. Montując ostrą kostkę trzymak albo dwa robią robotę nie pozwalając oponie przesunąć się na feldze i wtedy cała siła każdego odkręcenia manetą idzie na szprychy i nyple, najbardziej dostają w dupe na kamiennych podjazdach. W Africe były gumy amortyzujące w zębatce a w Kacie jest na sztywno. Pamiętacie problemy pękających piast przy zębatce w pierwszych exc.
Nie myślcie że jak macie naklejkę byka na moto to wszystko jest w technologii nasa. Ps. Didy made in japan nie pękały, ale tam nie ma naklejki byka ![]() Zdrowia.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nie swoim pojazdem na Bałkany... | makaron | Przygotowania do wyjazdów | 7 | 21.06.2013 12:19 |