|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#19 |
|
Africa on the Road
![]() Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 253
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 400
Online: 1 tydzień 4 dni 22 godz 36 min 44 s
|
Odgrzeje starego kotleta. Temat dotyczy podłączenia gniazda zapalniczki i nie chce zakładać nowego wątku.
Poczytałem trochę o montowaniu przez Was przekaźników i podłączania ich pod stacyjkę. Mam od tygodnia NAT (jest to mój pierwszy motocykl) i staram się samodzielnie podchodzić do tematów serwisowo/rozwojowych. Zainstalowałem sobie gniazdo zapalniczki Oxforda w miejscu do tego dedykowanym fabrycznie. Przewody podłączyłem bezpośrednio pod aku. Na przewodach jest bezpiecznik. Takie podłączenie skutkuje, że w gnieździe non stop jest napięcie (są nawet jakiś diodki informujące o napięciu). Moje pytanie jest czy takie podłączenie jest w jakiś sposób złe? Powinienem podłączyć to pod stacyjkę? Jeżeli tak to może ktoś wie jak to zrobić? |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Gniazdo | a_gucha | Wszystko dla Afryki | 47 | 27.06.2012 00:06 |
| Jak Zamontowalem Gniazdka Zapalniczki | AWOBIALY | Wszystko dla Afryki | 6 | 13.02.2010 17:40 |