![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#40 |
Zarejestrowany: Sep 2016
Miasto: Lodz
Posty: 8
Motocykl: RD07
![]() Online: 23 godz 11 min 20 s
|
![]()
Dzieki za odpowiedż
Bałem się że jest możliwość wykręcenia jej na zewnątrz Ogólnie motor przez poprzedniego właściciela był ustawiony na super twardy. śruba regulacji tyłu na hard ostro dociągnięta ![]() sprzężyna skrecona do połowy amortyzatora. Przód dopompowany do 5,5 bara (może ktoś pomylił bar z psi ) Za twardo dla mnie. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tylni amor-czyli jak go wytargać | marekw | Rama, zawieszenia, napęd | 104 | 20.06.2019 18:51 |
Tylni amor w trójce | ltd454 | Rama, zawieszenia, napęd | 18 | 15.04.2013 19:55 |
Podrapany tylni amor | ramires | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 26.08.2008 00:52 |