Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.05.2017, 23:15   #9
borys609
 
borys609's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
borys609 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
Domyślnie

Jeśli Twój wulkanizator klnie na widok Mitasa Dakar, to.... proponuję zmienić wulkanizatora...
Kurde, nie uważam się za żadnego guru w tematach zmiany opon bo i techniki mi zapewne brakuje i pierdolę się z tym jak ostatnia ślamazara... Ale krótkimi, 20-cm łyżkami sam zmieniałem swojego tylnego E-09 Dakar w GS-ie i się dało. Podobno zajebiście twardy i niewdzięczny Dunlop D952 na tylnym kole w Kacie nie stawiał jakiegoś gigantycznego oporu nie do przeskoczenia. Ot twarda opona, którą trzeba cierpliwie ponaciągać... C02 u kumpla, jego profi łyżkami to już z zamkniętymi oczami zakładałem...
Wystarczy parę razy przejść tą drogę i nawet średnio uzdolniony potomek szympansa da sobie z tym procesem radę .
borys609 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.