![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Chojnice
Posty: 231
Motocykl: RD07a
![]() Online: 5 dni 1 godz 53 min 31 s
|
![]()
Kolejne testy, jeszcze ciepłe, opis zrzutów, w kolejności:
Wszystko @ 8500 RPM (panewki krzyczały) 1) Faza 1,2 w odniesieniu do 3 fazy (bez regulatora) 2) Faza 1,3 w odniesieniu do 2 fazy (bez regulatora) 3) Faza 1,2 w odniesieniu do 3 fazy (bez regulatora) - zoom 4) Faza 1,3 w odniesieniu do 2 fazy (bez regulatora) - zoom 5) Faza 1,2 w odniesieniu do 3 fazy (z regulatorem, tylko akumulator na wyjściu) 6) Faza 1,2 w odniesieniu do 3 fazy (z regulatorem, tylko akumulator na wyjściu) - zoom 7) Faza 1,3 w odniesieniu do 2 fazy (z regulatorem, tylko akumulator na wyjściu) 8) Faza 1,3 w odniesieniu do 2 fazy (z regulatorem, tylko akumulator na wyjściu) - zoom UWAGI: 7) oraz 8) generalnie wyglądały podobnie do 6) tyle, że tam miałem trochę wyższe obroty (pod 9000 RPM) i dlatego ścięło więcej. Luźne rozważania sugerują, że wina leży jednak po stronie regulatora. Wygląda jak przebicie na diodzie i w konsekwencji 'zerowanie' połówek sinusa. Prawdopodobnie przy wyższych RPM obcięło by i tę dolną. Ale to wszystko amatorskim okiem - dlatego zamieniam się w słuch. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problemy z ssaniem | myku | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 20 | 26.07.2013 21:08 |
Regulatory napięcia łańcucha | Marcin-BB | Hamulce, kola, opony | 24 | 01.07.2010 20:47 |
Info - regulatory napięcia | ramires | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 18.05.2008 10:17 |