Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.03.2017, 21:44   #5
Pils


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 522
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
Pils jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wojtekm72 Zobacz post
A pamiętasz co miałem w Albanii z pompą.
Wymiana na Guciową, nie sprawdzoną pompę do dupy.
Przetarłem papierem ściernym styki i problem znikł.
Po powrocie zamówiłem styki w larssonie i spokój na następne 50 tyś.
Może u Ciebie też wystarczy wymienić styki.
Pamiętam, pamiętam. 😀 Pompa była już regenerowana 6 lat temu. Rok temu strzeliła focha i nie pompowala Chciałbym mieć na wyjazd pewna
Pils jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kuchenka benzynowa. Którą wybrać wlodar Szpej turystyczny - Produkty i Porady 187 13.03.2018 11:20
kupić, nie kupić - oto jest pytanie? norweg Hamulce, kola, opony 31 24.05.2013 19:00
ktora opone wybrac ??? MuSStaFFa Wszystko dla Afryki 39 19.11.2010 16:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.