![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
![]() Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
|
![]()
Kolego regulator jak sama nazwa mówi jest po to żeby to napięcie wyregulować i w przypadku tego układu wyprostować jeśli jest sprawny to zadba o to żeby napięcie nie przekroczyło dozwolonej wartości i zmieniło swą postać z prądu zmiennego na stały.Pomijając wszystko-polecam poszukać w Google informacji na temat alternatora ze stałym magnesem i zapoznać się jak działa taki układ-wtedy nie będzie takich pytań.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Niskie obroty za wysokie. RD03 | sloneczny | Uklad paliwowy i wydechowy | 16 | 06.07.2011 22:18 |
wysokie obroty po dluzszym postoju | kkk | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 09.06.2009 07:40 |
Starter nie kręci a prądy są | SewO | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 06.02.2009 21:50 |
Wysokie gmole do RD07. | wieczny | Wszystko dla Afryki | 2 | 16.04.2008 14:16 |