![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
![]() |
![]()
1. Ustaw na zamkniete zawory - odkrecisz koniki bez napiecia sprezyn - FT lub RT w zaleznosci od cylindra - po suwie ssania. Nie zawsze znak oznacza zamkniecie zaworow!!!
2. Momenty masz w manualach 3. Glowice sa identyczne Od Haynesa duzo lepsza jest oryginalna instrukcja Hondy. Masz? Jak nie jutro wysle z roboty. 10, 24, 48Nm zasadniczo w zaleznosci od sruby. Klej do srub walka rozrzadu. Koniecznie planuj glowice przed montazem. Uszczelki TYLKO oryginal. Zadna Athena bo bedziesz robil dwa razy. Bez mas uszczelniajacych na uszczelki. Skladaj na oleju koniecznie. p.s. dobre narzedzia i chemia, czysto, jasno i pod dachem ![]() p.p.s. 48Nm albo 42Nm ![]() Co nie wiesz to dzwon bo szkoda spierdolic.
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 28.11.2016 o 19:33 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regeneracja Ohlinsa | Pawel_z_Jasla | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 06.09.2011 10:22 |
Regeneracja piasty klejem | Uriel | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 28.06.2010 16:39 |