![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,025
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 7 godz 26 min 8 s
|
![]()
Każdy mitas jest sliski.
Miałem E-08 i nigdy więcej. 3-4 bieg na asfalcie lekko wilgotnym bez problemu uślizg przy dodawaniu gazu. ![]() Potem miałem założonego mitaska E-09 ![]() Ślisko na mokrym, tak samo jak na E-08, ale to w końcu kostka jest. Tak czy inaczej Mitas należy do bardzo śliskich gum. Co do Karoo mogę powiedzieć jedynie zasłyszane o bardzo wielu użytkowników nie tylko AT oponie, że też potrafi ... pociągnąć, jednak nie jest tak źle jakby porównać to z mitasami. Teraz zakładam zupełnie inne oponki - pod teren - i wiem, że one będą bardzo śliskie. Pisałem trochę o tym Unicrossie, kapeć naprawdę zajefany, ale co z tego, jak Metzeler na ten rok nie puszcza jego produkcji i nawet mi trudno ją upolować.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 17:30 |