![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Jeździłem na c 21, ale uważam że jeśli chcesz do Africi oponę c na przód to 17-stka lepiej się nada. Na asfalcie i na szutrówkach daje większe poczucie stabilności, znaczy mniej nosi i wężykuje niż c 21. Mieszanka C17 jest stosunkowo twarda. W upale 400 km po asfalcie zabiło c 21 a na c17 przejechałem 2 tys/km i jeszcze kostki zostały. Nie dojeżdżam opon do spodu, jak zejdzie połowa bieżnika to wymieniam bo traci przyczepność i zaczynają się uślizgi, szczególnie w moto ważącym ponad 200 kg.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. Ostatnio edytowane przez Adagiio : 13.08.2016 o 19:26 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mitas E10 | puntek | Hamulce, kola, opony | 74 | 06.11.2016 18:33 |
Mitas C-02 | bartol44 | Hamulce, kola, opony | 38 | 12.06.2015 14:07 |