![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() ![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 705
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 10 godz 2 min 29 s
|
![]()
No moim zdaniem jeśli już inwestować w takie coś to zrobić to z zabezpieczeniem tej zębatki bo skoro wcześniejszy pomysł hondy się nie sprawdził w tym temacie to po co to powielać a tłumaczenia że niby będzie to wytrzymalsze.
Do mnie nie przemawia jeśli już ktoś inwestuję we wsadzenie dużej kasy w remont silnika bo nie ma co się oszukiwać tak jest przy rozpoławianiu serducha w afrze to lepiej aby wsadzić coś porządnego niż pierdołkę która za 30 tyś będzie miała już ślady użytkowania. Dlatego wydaję mi się że patent co kolega pokazał wyżej jest najlepszy i niezajebliwy, oczywiście każdy ma swoje zdanie ale mi się wydaję że to jest najlepsza droga |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Uszczelniacz wałka zdawczego? | Kishon | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 22 | 23.03.2014 21:11 |
Zimmering wałka RD07 | Kojot | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 1 | 11.04.2013 10:17 |