![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Chojnice
Posty: 231
Motocykl: RD07a
![]() Online: 5 dni 1 godz 53 min 31 s
|
![]()
Zauważyłem, że wszystko mam od sadzy z tyłu - stelaże etc.
Wytarłem i po 50 km znowu - sprawdziłem świece - czarne, suche. Sama sadza, za dużo paliwa, na obu cylindrach, czyli zła synchronizacja raczej odpada. Śruby składu w tej Afryce były wkręcone na maksa czyli już nie zmniejszę nawet ilości, ktoś je dokręcił tak, że były urwane łebki (tzn miejsce na śrubokręt), zamówiłem forumowe i po kilku godzinach walki je wymieniłem, choć nie bez strat. Nie mam teraz spisanych rozmiarów dysz, ale z tego co pamiętam (zimą sprawdzałem) były stockowe. Co teraz? Zjeżdzać z rozmiarem dysz? Choć to nie rozwiązuje przyczyny. Filtr zmieniałem, uszczelniałem w międzyczasie dolot, nic to nie zmienia. Ssanie czyściłem, wymieniłem też przy okazji plastikowe śruby ssania na mosiężne z forum, kilka razy je poprawiałem, nie uwierzę, że z ssania ciągnie (tzn z niedomkniętego). Wydech fabryka. Może wrzucić mu przelot? ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
świece irydowe do AT | rambo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 92 | 08.11.2010 11:06 |
filtr powietrza i świece | rambo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 19 | 06.08.2009 10:45 |
Świece zapłonowe | ramires | Układ elektryczny i zapłonowy | 18 | 11.03.2009 14:53 |