![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() |
![]() ![]() Masz super sztywny przód, ale mocowanie kierownicy na "słupkach" to może być wiotkie i niebezpieczne. Wolałbym dorobić kierownicę i mocowanie opuścić jak najniżej - jeśli już tyle włożyłeś kasy i czasu to ....... Przedni zacisk na zdjęciu wygląda, że jest poniżej goleni. Uskok koła z wysokiej przeszkody i ...... ale to tylko moje ale. Myślę, że jak dasz dzidę to życie pokaże co trza ewentualnie poprawić. Powodzenia ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czy to wina zawieszenia? | krzeszu | Rama, zawieszenia, napęd | 16 | 13.08.2013 23:26 |
Zawieszenia - sklep | rambo | Wszystko dla Afryki | 0 | 30.08.2011 13:58 |