![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Krakow
Posty: 210
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 26 min 17 s
|
![]()
Oddzielny zbiorniczek pozwala na zwiększenie skoku amortyzatora przy zachowaniu tej samej długości całkowitej. Albo myśląc odwrotnie pozwala skrócić długość całkowitą przy zadanym skoku.
Nie zmienia zasadniczo zasady działania amortyzatora. Dla amortyzatora o konstrukcji jedno-rurowej wygląda to jak na rysunku poniżej: ![]() Konstrukcja z oddzielnym zbiorniczkiem ma: Zalety: - pozwala skrócić amortyzator - można dodać zaworki regulacyjne Wady: - przepływ oleju przez wężyk/kanał jest restrykcją, która powoduje problemy podczas pracy amortyzatora szczególnie przy dużych prędkościach ruchu tłoczyska, - potrzebne miejsca na zbiorniczek |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Co to za amortyzator? | duzers04 | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 24.10.2015 09:42 |