![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
Zobacz wyniki ankiety: czy chcesz miec mozliwosć wylączenia scoottoil,a np podczas jazdy terenowej | |||
tak |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 68.29% |
nie |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 9.76% |
nie robi mi róznicy |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 21.95% |
Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 41. Nie możesz głosować w tej sondzie |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
Road legal
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,324
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 6 min 24 s
|
![]()
a nie jest przypadkiem tak ze jak jedziemy po plaskim asfalcie to jest ta 1 kropla na minute a jak jedziemy po nierównym to siła grawitacji troche inaczej działa na oleum i płynie szybciej/wolniej? jaki wpływ ma temperatura na ilość kropli na min.
|
![]() |
![]() |