![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#27 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 87
Motocykl: Lc4e, Rd04N
Przebieg: 300 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 26 min 33 s
|
![]()
Właśnie dorwałem Haynesa ze schematami elektryki do Trampa i Afri. No niestety widać, że trochę się różnią przy kombinacji pinów przy module.
Główna różnica, jaka mi się rzuciła w oczy, to podanie napięcia ze STOP SWITCH na dwa moduły osobno, realizowane jak wyczytałem z opisu Next22, przez pin nr 5 na wtyczce do modułu. Czyli 12v na pin 5 a pin 6 masa. W afrykańskim module napięcie jest podawane ze Stop Switcha tylko na jeden pin i pewnie gdześ w środku modułu zmostkowane na drugą jego część. Myślę, że da się to jakoś pozamieniać. Czy ma ktoś pod ręką opis wtyczki do modułu MS8? Czy wtyczka będzie taka sama jak w opisie Next'a22 czyli od MM9? Dzięki za uwagę. @. ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Moduł chyba padł | bouli | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 30.08.2015 14:18 |
Moduł do RD04 | mitny | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 12.06.2010 16:06 |