![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Posty: 204
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 dzień 19 godz 5 min 17 s
|
![]()
wszyscy tu piszecie z tego co rozumiem o moto z wózkiem połączonym na sztywno. Kiedyś, chyba na starym forum ktoś pokazał filmik z transalpem połączonym przegubowo z wózkiem bocznym, tzn moto przechylało się w zakrętach jak zwykły motocykl, nie było problemów z łamaniem szprych, nadmiernym obciążeniem główki ramy, odrywaniem tylnego koła w lewoskręcie, a przede wszystkim zaprzęg nie tracił nic z jazdy motocyklem.
a tu kilka zdjęć AT z takim właśnie połączeniem. Takie coś mi chodzi po głowie... |
![]() |
![]() |