| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bez przesady, to jest banalna robota. Wystarczy rozfrezować piastę i wstawić na kleju tuleję o właściwej średnicy. 
		
		
		
		
		
		
		
	W tym wypadku pod łożysko 6904 czyli (20x37x9) średnica zewnętrzna tulejki  - (zależy od warsztatu jakim frezem dysponuje) a wewnętrzna będzie 37 mm.Po za wszystkim, jak znowu rozwalisz łozysko to frezujesz wstawioną tuleje nie piastę, wstawisz taką samą tuleje i znów gotowe. Są tacy co potrafią przykleić zębatkę zdawczą do wałka ![]() i kurka robią tysiące kilometrów (na jakimś forum czytałem, nie pamiętam na jakim  )To robota za dwa piwa. Ale dobra, nie wiesz gdzie w Twojej okolicy, nie znasz warsztatów, jak dasz więcej jak stówę za to, to znaczy że słono przepłaciłeś.... ![]() Łożyska do kół to tylko nasze z Kraśnika, najlepsze- bo nasze   nie dalekowschodnie  jak SKF 
		 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |