![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,021
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 5 godz 34 min 41 s
|
![]()
Nie wiem jak inne ale RK wg zalecen powinno sie ustawiac o zabek luzniej niz DID. Przeklada sie to na jego zywotnosc. Wiem, ze mnie starzy wyjadacze łańcuchów zjedzą za to, ale to opinia nie moja a praktyków i paru ostrych zawodników. RK GXW Ring w najlepszym wypadku wytrzymał 37kkm i był użytkowany w Cagivie elephant 750.
Wymieniana 3 razy była zebatka zdawcza i raz tylnia. To powinno dać do myslenia. Nie wiem jak inne, nie wiem jak DID/Iris itp. Testowac sam bede te SFR-ki o jakich pisałem.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Osłona łańcucha z ALU. | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afryki | 9 | 18.04.2011 11:43 |
luz łańcucha? | kamol | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 16.05.2008 23:25 |