Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.06.2015, 09:27   #2
xtr
 
xtr's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: domem jest mój cały świat
Posty: 298
Motocykl: RD07a
xtr jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 4 godz 45 min 56 s
Domyślnie

6v to napewno za mało 16v jak najbardziej ok co do pojemnosci to sie nie wypowiem ale moze wymień kondensator na ten odpowiedzni. Ja w swoim Tripie uszczelki nie mam mozesz użyć sylikonu
xtr jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Reanimacja gaźnika w "dobrym stanie" szynszyll Uklad paliwowy i wydechowy 27 17.07.2017 14:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.