![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() ![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 705
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 9 godz 57 min 21 s
|
![]()
No właśnie dlatego pytam was o zdanie nie jeden z was zjeździł kpl opon na afryce i każdy ma swoje przemyślenia.
Ja jedynie zjeździłem 2 kpl opon i szukam teraz jakiejś alternatywy. Na początku mojej przygody z afrą miałem scuta k 60 na przodzie a z tyłu michelina t 66 jak dobrze pamiętam byłem zachwycony jazdą po asfalcie ale w teren ten zestaw już się nie nadawał. Więc kupiłem zestaw polecany przez afrykanerów czyli tkc przód tył mitas w terenie super na asfalcie już gorzej na mokrym dużo gorzej no i w sumie przez mitasa miałbym krase na asfalcie dlatego mam do niego obiekcje. Zastanawiam się teraz nad zakupem tkc przód i tył bo ma wiele dobrych opinii albo nad dunlopem trailmaxem. Szukam czegoś fajnego aby było na asfalt i na pioch stad moje pytanie do was |
![]() |
![]() |