![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
Zgadzam sie z Exem.O Afryce sie nie wypowiem,bo nie wypada,jej stawiac w Segment o ktorym mowa.Ale faktycznie na Europe bez litra i 100KM nie ma jazdy.Nawet jak ktos chce na legalne szutry zjechac,to najpierw chcialby do nich szybko i sprawnie dojechac.Uwazam,ze nowy Super Adv to naprawde niezly pomysl i dla duzej grupy bedzie to ciekawa propozycja.Co do 1190 to uwazam go w obecnej chwili za najbardziej uniwersalne moto na rynku,a do turystyki asfaltowo szutrowej najlepsze z duzym odstepem od reszty konkurencji.Jakby tak KTM zrezygnowal z 690 i wypuscil 750,800 enduro to pokrylby zapotrzebowania rynku calkowicie.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |