Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.06.2014, 10:24   #11
pawel_kielce
 
pawel_kielce's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Kielce
Posty: 48
Motocykl: nie mam AT jeszcze
pawel_kielce jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 19 godz 44 min 42 s
Domyślnie

Nabyłem niemiecką manufakturę "jako zapas" kiedy niebezpiecznie oryginał zaczął sygnalizować możliwość odmówienia "posługi". Zresztą nie pomyliłem się. Wróciłem na niej w ub. miesiącu ok 400 km. Jest zamontowana aktualnie w moto. Niespełna 1000 km. Jedyne co robiłem to musiałem zaraz po zakupie przedłużyć przewód - u minie nie dostawał do wtyczki zasilającej.
Na razie nie widzę różnicy. W oryginalnej wymieniłem już zestaw naprawczy i teraz czeka na "jak by co".

Ostatnio edytowane przez pawel_kielce : 14.06.2014 o 10:26
pawel_kielce jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa paliwa. Za ile? Pawel Wszystko dla Afryki 8 11.10.2011 11:31
Pompa Paliwa Adagiio Uklad paliwowy i wydechowy 8 19.05.2011 10:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.