![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,144
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
|
![]()
Pomyśl sobie tak - tylny zacisk hamulca jest w stanie przenieść energię potrzebną do zatrzymania 200 kilogramowego motocykla poruszającego się z prędkością 100 kmh na odcinku kilkudziesięciu metrów a robi to dzięki tłoczkom w nim osadzonym które dociskając klocek do tarczy.
myślę, że spawanie tego da ci co najwyżej ułudę bezpieczeństwa że to się nie rozleci w drzazgi i nie zawinie się w łańcuch blokując tylne koło przy hamowaniu co może się skończyć efektownym dzwonem. chyba lepiej już naprawdę zdjąć to w czorty i do czasu dostawy nowego zacisku albo nie jeździć, albo jeździć na tyle ostrożnie, abyś tylnego hamulca nie musiał używać. A i to chyba mało odpowiedzialne, bo jeśli masz wyrobiony odruch, to i tak tego hamulca będziesz szukał a tam..... kupa.
__________________
------------------------------------------------------ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ------------------------------------------------------ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zacisk hamulcowy zamienny... | HRABIA z Krosna | Hamulce, kola, opony | 9 | 28.07.2011 22:48 |