Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.11.2013, 07:50   #15
Mhv
Michał
 
Mhv's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,217
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Mhv jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 10 godz 24 min 11 s
Domyślnie

Nie do końca. Nit głównie na ścinanie pracuje (i tarcie powierzchni) a śruba na rozciąganie. To główna różnica ale są też inne, w samolotach (tych latających) całe poszycia są nitowane bo to połączenie zapewnia minimalną możliwość ruchu.
3kg młot to nie tak dużo bo trzeba odkształcić złącznik. Przedłużki i przykręcanie śruby M12 odpowiednim momentem to też niemała siła rozciągająca rdzeń - i to statyczna.
Mhv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
patent na wzmocnieni tylnego stelaza. motomysz Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 6 07.06.2014 00:06
Kufer + oparcie = narzekająca żona, czyli patent jak cofnąć kufer Arkadius Wszystko dla Afryki 8 28.02.2013 20:05
patent na niskie ciśnienie w oponach Wojtek_K Wszystko dla Afryki 2 04.02.2013 11:57
Patent AQ rezerwa paliwa Kazmir Uklad paliwowy i wydechowy 1 04.08.2009 21:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.