Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.10.2013, 17:28   #9
Łokciu
Ortodoks Afrykański
 
Łokciu's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 219
Motocykl: RD07a/LC4
Przebieg: Walczę
Łokciu jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 18 godz 8 min 8 s
Domyślnie

Sprawdź jeszcze wtyczkę od regla, tą na 3 fazy. Rozepnij i zerknij czy wsio ok.

Ja miałem spaloną i aku starczało na 1 start lub brakowało prądu po pozostawianiu na 30s. na światłach zgaszonej Afryczki. Zabrałem się za wymianę aku i wyszło, że to wtyczka, a akumulator robi gitara do dziś.

http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=1081


Pozdrawiam
__________________
アフリカは女王です


Afryka to nie żubr, żeby ją trzymać pod ochroną, a blizny zdobią wojownika....
Łokciu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.