Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.08.2013, 11:16   #5
Mirmil
 
Mirmil's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: mielec
Posty: 1,683
Motocykl: pilnie sprzedam
Mirmil jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 5 godz 6 min 7 s
Domyślnie

Bialy-kostka pracuje i stad uczucie plywania tylu motocykla, zwlaszcza przy duzej masie moto+kierowca.A masz jeszcze opone o wysokim profilu,co poteguje wrazenie.
Rada- na asfalcie sie jezdzi na oponach asfaltowych, ewentualnie na TKC,a na dluzsze dojazdy asfaltami w teren mozna zalozyc MT21,Motoz,D606,D952 itp.
Wiec albo zmien opone,albo zacznij jezdzic po terenie
Jak Ci sie ta pirelli zetrze i zostanie 3 mm kostki to na asfalcie juz tak nie bedzie plywac
__________________
niejedna przestrzen jeszcze moj uslyszy glos
super miejsce i cudowni ludzie www.misja-kamerun.pl
Mirmil jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
patent na niskie ciśnienie w oponach Wojtek_K Wszystko dla Afryki 2 04.02.2013 11:57
kompendium subiektywnych ocen o oponach graphia Hamulce, kola, opony 7 28.04.2009 14:08
cisnienie oleju Gawrys Regularne czynności serwisowe 8 18.07.2008 15:54


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.