Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.08.2013, 00:34   #5
KLOSZ
Mr. Kamizelka
 
KLOSZ's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Uć
Posty: 43
Motocykl: Miało być AT, było TA, a stanęło na GS :)
KLOSZ jest na dystyngowanej drodze
Online: 22 godz 29 min 8 s
Domyślnie

Dla potomnych dodam, ze u mnie w motku tez padl sterownik od Saito, ale to padl dokumentnie. Sprawa zostala rozwiazana najprostszym pstryczkiem-elektryczkiem, ktory albo wylacza szasilanie, albo laczy manetki rownolegle, albo szeregowo, co daje dwa rozne stopnie grzania i zero elektroniki
__________________
Zdrowko
KLOSZ
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤
Hasło na dziś i jutro:
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - ® KLOSZ ™ ⌘
Jakiś problem z prądmi? Napisz, być może potrafię Ci pomóc
KLOSZ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.