Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.07.2013, 21:58   #6
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 47 min 35 s
Domyślnie

Problem (chyba) rozwiązany.

Pozwolę sobie wkleić to co napisał mi ferolo na , mam nadzieję że się nie obrazi - uważam że to cenna wiedza dla potomnych

" (...) z mojej strony mogę ci podpowiedzieć parę usterek które sam możesz zdiagnozować ewentualnie naprawić.
A więc tak po pierwsze sprawdź bezpiecznik od pompy dla świętego spokoju wymień na nowy nawet jak jest sprawny nie zawsze przewodzi odpowiednio prąd następnie rozepnij kostkę od przekaźnika jest ona zaraz przy module podłużny przekaźnik zobacz styki ewentualnie psiknij jakiś kontakt podłącz całość.
Następnie weź miernik w rękę jeśli masz podłącz go w kostkę od pompy i zacznij kręcić rozrusznikiem powinny być przeskoki napięcia od 4,5V w górę w zależności od częstotliwości pracy silnika działają czyli max jest przy 12V i manetce do oporu na chodzącym silniku jak jest odpalony
Jeżeli to nie zda egzaminu to znowu miernik w dłoń wypięta kostka od przekaźnika wpięcie się w bodajże środkowy przewód plusem a minus do masy przekręcasz stacyjkę i sprawdzasz czy napięcie do niego dochodzi jak nie to szukamy dalej jak coś ustalisz to daj znać.(...)"

Poczytałem rady Kazmira, wydrukowałem sobie schemat elektryki AT i postąpiłem po kolei dokładnie jak napisał ferolo.

Połączenia stacyjka-przekaźnik i przekaźnik pompa były OK. Po załączeniu zapłonu do przekaźnika dopływa 12V. Przy kręceniu rozrusznikiem na pompę szło około 7-8V. Czyli wszystko ok, przekaźnik i okablowanie sprawne. Dodam że w każdą wtyczkę jaką rozpinałem psikałem jakiś preparat do styków (Contacx). Następnie podpiąłem otwartą pompę - Afri zagadała, pompka pracuje jak trzeba (nieregularnie, częściej przy dodaniu gazu). Oczywiście iskrzy - ale mam płytkę od R2D2 i z tym powalczę jutro, myślę że warto bo są org. styki w idealnym stanie. Na chwilę obecną wydaje się że wszystko OK. A i afra nie "cyka" tylko elegancko pracuje.
Sądzę że zwyczajnie coś nie łączyło jak trzeba...

Druga pompka która sprawdzałem ma może i nowe styki ale chyba źle założone - bardzo ciężko się rozłączają, jakby za mocna sprężynka.

Dziękuję Wam, a Tobie ferolo szczególnie

Niebawem dam znać jak się sprawy mają z drugą pompą i jak się AT będzie zachowywała w jeździe.

Pozdrawiam
zimny
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zasilanie Garmin 2610 Pawel_z_Jasla Hardware 34 29.09.2011 20:42
zasilanie pompy rafalkefir Uklad paliwowy i wydechowy 29 14.04.2011 21:03
Zasilanie GPSa Becker 7926 z istalacji TA petrosbike Hardware 48 21.03.2011 19:03
Iskra, a raczej jej brak. Robertbed Układ elektryczny i zapłonowy 3 05.11.2009 23:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.