![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#28 |
majsterkowicz amator
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Galway/Wyrzysk
Posty: 2,241
Motocykl: XR650r & XRV750
Przebieg: ~50kkm+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 4 tygodni 21 godz 6 min 18 s
|
![]()
Smigam właśnie na zestawie TKC80(przód) + K-60scout(tył) - jest to mój pierwszy zestaw do "off'a" i w widzę różnicę między szosowymi oponami Metzler Tourance w lekkim terenie. Na twardym nie jest aż tak źle (opony dobrze trzymają na mokrym).
Niestety martwi mnie pewien fakt: ![]() ![]() ![]() Tak wyglądają opony po troszke ponad 9k km... Szybko zeszły... Byłem w nich w Szkocji w tamtym roku - tam podobno asfalt bardzo łakomy jest... Dodatkowo często dziduję w kamieniołomach na ostrych kamykach... Tak czy inaczej - liczyłem na większy przebieg na tych laczkach...
__________________
![]() -=TyMoN=- _______________________________________ Moje spalanie: ![]() Mój kanał YouTube Moja "TwarzoKsiążka" |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Buty Probiker scout | rambo | Archiwum | 23 | 18.04.2013 19:56 |
Cintinental Escape tył moja opinia | yakuzsa | Hamulce, kola, opony | 9 | 20.06.2011 12:45 |