Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.06.2013, 16:13   #11
Moto-Bandit
 
Moto-Bandit's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zbiczno
Posty: 190
Motocykl: RD04
Moto-Bandit jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 18 godz 14 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zimny Zobacz post
Winna była pompa - otóż na stykach z larssona pompa zachowywała się jakby podawała za mało paliwa. Dowiedziałem się przypadkiem podmieniając pompę w celach testowych - na oryginalnych stykach było OK. Choć teraz podejrzewam że styki były OK, tylko ich montaż spaprany.
Po wstępnych oględzinach:
-Filtr powietrza czysty
-Pompa nie była ruszana przeze mnie ani razu, udało mi się dopiero co ją wyciągnąć (RD04 - męka) - rozbiorę jak się trochę uspokoję po wyjmowaniu
-Paliwo przez filtry paliwa po odkręceniu kranika leci bardzo ochoczo całym przekrojem

Idę dłubać dalej...
Moto-Bandit jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
odciecie zaplonu daniel_87 Układ elektryczny i zapłonowy 7 18.08.2008 21:55


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.