Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.11.2008, 23:07   #9
Marcin SF
 
Marcin SF's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 687
Motocykl: RD07a
Marcin SF jest na dystyngowanej drodze
Online: 12 godz 42 min 27 s
Domyślnie

ja bym aż tak nie panikował. Alu gwint w afri jest twardy jak stal w porównaniu do alu w deerce i jakoś nie pozrwałem. Kluczyk wydymometryczny bym zapodał i nie kombinowal. Mniej oleju wychlapiesz, zostaną Ci na dnie jakieś opiły czy inne syfy.

But jor czojs mister
Marcin SF jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
podkłada śruby spustu oleju mucha_dub Silnik, sprzęgło, skrzynia 22 23.05.2014 22:52
wymiary uszczelniaczy łożysk kół graphia Hamulce, kola, opony 1 11.05.2013 17:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.