Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.05.2013, 11:12   #21
krzysiek_m
HONDZIARZ
 
krzysiek_m's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 364
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
krzysiek_m jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kazmir Zobacz post
Nie mierzyłem (może spróbuję), ale w klasycznym układzie zapłonowym z cewką zapłonową i aparatem zapłonowym np Fiat 125p napięcie na styku przerywacza sięgało chyba 400V i z takiej wartości sterowany był obrotomierz.
W takim razie wiadomo już po co ta dioda zenera :]
krzysiek_m jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Brak prądu. Rd 07a Harnaś Układ elektryczny i zapłonowy 15 16.08.2016 07:49
Brak kierunkowskazów zbys Układ elektryczny i zapłonowy 3 18.12.2012 21:18
brak ladowania TOFAKT Układ elektryczny i zapłonowy 66 01.11.2011 17:46
Brak o-ringu. Mecia Uklad paliwowy i wydechowy 21 15.03.2011 15:23
brak zasilania pompy bartol Układ elektryczny i zapłonowy 42 09.06.2010 21:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.