![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Ostrów maz
Posty: 299
Motocykl: Dzik 950
Przebieg: 120000
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 godz 59 min 30 s
|
![]()
Xr 400 olej co 1000-1200 km, zawory tak samo odkręcasz 4 śruby rewizyjne i sprawdzasz, regulacja na klucz 8 i plaski śrubokręt. Trzeba uważać na napinacz rozrządu, spreżyna potrafi sie urwac i wtedy jest po głowicy, mozna zalożyć manualny i jest po problemie. Rama pomocnicza wcale nie taka słaba ostatnio swoja wyciągałem pasem transportowym za drzewo z bagna. Zawieszenie przyzwoite, były chyba nawet wersje z Upside down. Waga 119 kg. Niestety brak rozrusznika ale tak jak pisał ktoś wyżej, jeśli jest wszystko ok pali max. po kilku kopach. Podstawowe cześci dostepne w Polsce jakieś szpeje i uzywki raczej w UK albo USA. Jeśli już porównywać Xr 400 to raczej z DRZ, miałem okazje jezdzić DRz i jak dla mnie dupy nie urywa wole Honde. Musisz się przejechać i sprawdzić, takie moje zdanie.
Aaa no i znalezienie czegoś ciekawego graniczy z cudem w PL na aukcjach caly czas te same sztuki. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
prośba o opinię techniczną, honda RD02 zgasła w trakcie jazdy | marizaga | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 23.09.2013 23:36 |