Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.11.2012, 18:14   #10
Kali89


Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Ostrów maz
Posty: 299
Motocykl: Dzik 950
Przebieg: 120000
Kali89 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 godz 59 min 30 s
Domyślnie

Xr 400 olej co 1000-1200 km, zawory tak samo odkręcasz 4 śruby rewizyjne i sprawdzasz, regulacja na klucz 8 i plaski śrubokręt. Trzeba uważać na napinacz rozrządu, spreżyna potrafi sie urwac i wtedy jest po głowicy, mozna zalożyć manualny i jest po problemie. Rama pomocnicza wcale nie taka słaba ostatnio swoja wyciągałem pasem transportowym za drzewo z bagna. Zawieszenie przyzwoite, były chyba nawet wersje z Upside down. Waga 119 kg. Niestety brak rozrusznika ale tak jak pisał ktoś wyżej, jeśli jest wszystko ok pali max. po kilku kopach. Podstawowe cześci dostepne w Polsce jakieś szpeje i uzywki raczej w UK albo USA. Jeśli już porównywać Xr 400 to raczej z DRZ, miałem okazje jezdzić DRz i jak dla mnie dupy nie urywa wole Honde. Musisz się przejechać i sprawdzić, takie moje zdanie.

Aaa no i znalezienie czegoś ciekawego graniczy z cudem w PL na aukcjach caly czas te same sztuki.
Kali89 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
prośba o opinię techniczną, honda RD02 zgasła w trakcie jazdy marizaga Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 23.09.2013 23:36


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.