Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.11.2012, 22:39   #11
visuz


Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Kraków
Posty: 140
Motocykl: AT+TA
visuz jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 53 min 6 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
Leo dedykowany do AT poprawia cały zakres od 0 do 8500 RPM, ale jak założymy dB killera, bez niego mieszanka jest deko zbyt uboga i trochę się bardziej grzeje, potrafi też przez taki tłumik zacząć wciągać oliwe jak silnik nie jest pierwszej świeżości. Po założeniu seryjnego wydechu spalanie oleju znika
A co robi z wykresem mocy dedykowany remus revolution?
visuz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przyzna się kto z Was jeszcze... Elwood Kwestie różne, ale podróżne. 59 21.11.2012 20:43
o namiotach raz jeszcze Dubel Szpej turystyczny - Produkty i Porady 31 11.04.2011 20:05
SAG`i raz jeszcze zombi Rama, zawieszenia, napęd 12 23.08.2010 12:27


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.