![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
Are we truly alone? The Truth is Out There
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Urzut
Posty: 661
Motocykl: obecnie brak
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 3 min 57 s
|
![]()
Witam
Jak dla mnie jakiekolwiek boczne uszkodzenie opony, wybrzuszenie czy też przecięcie kwalifikuje oponę do kosza. Powierzchnia toczna opony jest przystosowana do tego by ją kołkować i łatać. Brzegi już nie. Tą zasadę stosuję od lat w samochodzie, a w motocyklu opony są przynajmniej 2 razy ważniejsze. Nie masz jak sprawdzić jak głęboko sięga to nacięcie. Jak też dokładnie nie wiadomo jak ono powstało. Z zewnątrz czy też już coś puściło od środka... ? Dla 2 czy 3 stówek w kieszeni nie warto umierać .... Decyzja oczywiście jest Twoja. Możesz się ze mną nie zgadzać. pozdrawiam |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego nie kupić DL-650 | Pils | Suzuki | 83 | 30.08.2021 22:14 |