![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
Przy odłącznym aku, napięcie skoczy do 18V. Jeśli nie trwa to za długo, moduł w 99% wytrzymuje, ale chyba trochę szaleje. Regler też zazwyczaj to wytrzymuje, choć grzeje się niemiłosiernie. Żarówki... w 99% się przepalają.
Stara/nowa śpiewka - Weź królową przed wyjazdem w obroty i dotknij jej newralgiczne oploty. "G" jej punkty już znasz, dopieść je, a kłopotów nie zaznasz... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerywacz kierunki - zamiennik. | chomik | Układ elektryczny i zapłonowy | 42 | 28.05.2014 19:52 |
Kierunki + pompa paliwa nie dzialają | Bierrocker | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 02.06.2011 12:29 |