Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.06.2012, 15:30   #11
RAFWRO
 
RAFWRO's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
RAFWRO jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
Domyślnie

Przy odłącznym aku, napięcie skoczy do 18V. Jeśli nie trwa to za długo, moduł w 99% wytrzymuje, ale chyba trochę szaleje. Regler też zazwyczaj to wytrzymuje, choć grzeje się niemiłosiernie. Żarówki... w 99% się przepalają.
Stara/nowa śpiewka -

Weź królową przed wyjazdem w obroty i dotknij jej newralgiczne oploty. "G" jej punkty już znasz, dopieść je, a kłopotów nie zaznasz...
RAFWRO jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerywacz kierunki - zamiennik. chomik Układ elektryczny i zapłonowy 42 28.05.2014 19:52
Kierunki + pompa paliwa nie dzialają Bierrocker Układ elektryczny i zapłonowy 5 02.06.2011 12:29


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.