![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#15 |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
![]()
W takim przypadku jaki opisujesz informacja o roku produkcji powinna być kluczowa i nie wyobrażam sobie sprzedać komuś oponę 7 - letnią nie informując o tym wprost. Szczerze mówiąc w Niemczech opona 7 letnia jest chyba jakimś ewenementem bo u nich rynek motocyklowy jest spooro większy niż w Polsce a co za tym obrót jest znacznie większy i bardzo rzadko zdarzają się jakieś leżaki pośród opon, które zamawiam w Niemczech. Swoją drogą zastanawiam się czy koncerny oponiarskie nie traktują polskiego rynku po macoszemu bo zamawiam oponę w Bridgestone Polska i dostaję oponę z 2009 roku (dosyć popularny rozmiar i model), klient nie chce 2009 więc zamawiam w hurtowni w Niemczech i dostaję rok 2012. Może niektóre koncerny pchają trochę starsze opony do Polski ? Wcale bym się nie zdziwił bo gadałem trochę z ludźmi z branży i wiem że dostają w tym roku od producenta niektóre opony np 2,5 letnie i nie mogę odmówić ich przyjęcia.
Ehh niestety trochę potrwa zanim u nas będzie jak w Niemcowni ale chyba dopuki nasze zarobki nie zbliżą się do tych zza zachodniej granicy to nie ma co marzyć o normalnym rynku.
__________________
Hubert |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Miejska legenda - wałek zdawczy | majki | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 21 | 26.05.2013 09:06 |