![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
Jeśli podczas jazdy został odłączony akumulator, to napięcie ładowania wzrosło do około 18V i spaliło żarówki. Regulator nie miał wzorca sterującego. Niestety żaden regler w motocyklach z 3-fazową prądnicą nie będzie dobrze działał bez podłączenia aku w instalację. Mój też tego nie lubi.
Sprawdź teraz jeszcze wszystkie kostki. Te przy reflektorach również. Sprawdź co się dzieje w puszcze pod bezpiecznikami. (jak wyglądają styki w które wchodzą stopki bezpieczników). Obrotomierz też mógł się spalić podczas skoku napięcia. R |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 10:56 |
Problem z rolgazem | Franko | Wszystko dla Afryki | 11 | 19.01.2014 18:13 |
Problem z światłami i tripmasterem | Patryk | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 14.03.2011 19:20 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 10:43 |